2013年11月21日 星期四

晴晴幼稚園interview - 第五仗 + 賽果更新

終於收到明我封信, 等到最後一日通知期, 以為應該冇offer之際, 打開封信, 話收下午班, 即時鬆一口氣, 雖然並唔打算留位, 但起碼證明左晴晴既表現唔係想像中咁差 (反而覺得晴晴in明我o個日既表現比in寶血時好)...

16號去衛理堂interview, 呢間係first priority, 等左好耐既一日, 仲要in 8:30am (初時有諗過in完衛理堂就去隔離聖役彼得堂in埋, 但晴晴當日太早起身, 晨早一枝奶都冇食, 如果in埋真係會餓扁隻豬, 而且晴晴狀態一般, 唔想迫佢, 最後in左就返屋企), 平時真係瞓到淋一淋囉, o個日7點9整醒佢就拿拿聲換衫換片出門口, 照樣打的, 8點10分已經去到學校, 未落車已經見到有好幾個家庭企o係門口排隊等候, 等左10分鐘左右就被安排進入學校, 去到reception交報名費同拎返張application form, 貼埋name tag就入班房玩 (有o的似啟思咁) (只可以一個家長陪入去interview, 晴晴爸唯有o係禮堂度等我地)

(真係不得不提, 好多小朋友都病, 又咳又流鼻水, 但有o的家長真係由得佢地既小朋友係咁咳又唔遮住個口, 打噴嚏更加不在話下, 有o的小朋友睇落真係好病, 都唔知係唔係發緊燒tim!!! 唉, 搞到我都好驚, in完化後第二日晴晴真係有少少傷風同咳, 還好上星期o係醫生度配定藥, 食左兩日藥先叫做好o的, 唉... )

入到房, 晴晴自己揀左最近課室門口張檯搵個位坐低, 點知唔係佢心水鍾意玩既玩具, 佢想玩既又俾其實小朋友玩緊, 我自己都滴晒汗, 唯有氹晴晴一齊玩呢個玩具, 點知玩到咁上下佢已經停晒口扁晒嘴, 咁岩老師話可以去玩具櫃度揀其他玩具玩, 就帶晴晴過去俾佢自己揀, 最後佢揀左好似Lego咁樣既大塊塑膠積木, 自己拎埋位砌, 仲砌得好開心... 呢個時候, 老師帶埋張form走埋黎, 又問張form上面張相係邊個黎架... 晴晴識得答係黃凱晴, 之後老師問可唔可以一齊玩, 點知晴晴一邊砌一邊話"唔可以"!!! (我O晒嘴囉....), 之後老師又再搵話題同晴晴傾計, 話不如去玩具櫃度搵玩具一齊玩, 晴晴當時都想, 但當佢想企起身既時候老師已經拎左另一套玩具黎俾晴晴玩, 又叫晴晴俾個圓形波波佢, 又俾指令叫晴晴點樣砌, 我初時以為係warm up, 點知到老師行開左冇耐就話要圍圈玩, 心諗, "下? 咁就叫individual interview in完架喇?? 今次真係冇喇...".... 到圍圈玩集體interview, 老師請小朋友同隻洋娃娃shake hand, 大部份小朋友都做到 (有o的見到就喊...), 晴晴都做到, 之後就叫小朋友雙手掂下頭仔, 又雙手拍下大脾, 再拍拍手, 晴晴都ok做到, 之後就請小朋友企起身, 雙手舉起, 但好多小朋友未等老師叫坐低就坐返晒落椅仔度, 晴晴都係咁, 拿拿起抱返佢起身, 再跟老師指示轉圈, 好彩晴晴都好肯做, 感覺上晴晴o係呢一round就比較突出, 因為好多小朋友都冇做.... 都叫做有返o的表現... 到可以走得既時候晴晴先話要去玩滑梯 (真係好, 好過上次o係明我, 未in完已經話要去玩....), 所以去禮堂搵返晴晴爸後就搭車返屋企樓下個公園度玩, in完出黎都係8點9咋!! 真係超快....

衛理堂23號仲有interview, 所以要等到29號先知結果, 希望下午班肯收都好喇, 最多繼續waiting上午班, 話就話帶晴晴去玩, 我地亦都係咁同晴晴講, 但我feel到晴晴其實係覺得有壓力, interview始終有interview既氣氛, 呢種氣氛會帶黎壓迫感, 自己都覺得有壓力, 雖然冇好大既expectation, 但每一次都會希望晴晴有進步, 可能對晴晴黎講都係一種壓力, 所以其實都唔係好想再帶晴晴去interview, 但唔in又唔得, 始終依家留左位既學校唔係最心儀既, 唉....

近日天氣時涼時暖, 一早一晚就涼, 中午出太陽時又熱, 著多件著少件都好易出事, 希望晴晴身體健康

尋日收到蘇浙既interview信, 點知又同真光撞期, 可能唔會去蘇浙interview喇.....

remaining interviews:
30/11  聖瑪加利大
7/12    真光, 蘇淅 (2揀1)

2 則留言:

  1. 加油呀晴晴~ 好快到終點GA LA

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家大部份都係pm offer, 如果心水o個間有am offer就好囉....

      刪除