2013年11月5日 星期二

晴晴幼稚園interview - 第二仗

呢一日去懷恩浸信會interview,安排左星期五10點15分。呢個時間都幾好,我同晴晴爸請左上晝假帶晴晴去interview

由於晴晴食奶食得慢,而且成程又開左兩次大大,所以最後都係打的去,唔使跳錶

學校近屋企,步行約15-20分鐘;校舍o係住宅商場入面,所以唔係每個課室都有窗。今次係individual interview,初時以為又係好似啟思咁安排左1 log小朋友o係指定既 timeslots 一齊玩完再in,點知上到去,都唔係既,我諗佢真係安排每一個小朋友15分鐘,因為冇人等interview,而且我地上去時見到另一個媽媽抱住小朋友走,應該係in完10點o個轉

上到去,有個靚姐姐開門俾我地,原來係校長!!  由於呢一日係星期五,仲係返學日,晴晴見到好多大過佢既小朋友,淨係係咁望住佢地,又唔出聲咁, 真係好好笑。之後校長帶左我地入左一間好細既班房,晴晴坐中間,我同晴晴爸分別坐o係晴晴既左邊同右邊,今次係校長自己做interviewer,坐晴晴對面。校長俾左幾個遊戲晴晴玩,有認文通工具 (當時先發覺我地冇乜點教晴晴認唔同既車,例如消房車、救護車....),有入形狀,分顏色,晴晴都ok做到,而且都算聽話,所以校長都即刻俾AM Offer晴晴 (面試信已經寫明會即時通知結果,所以一早準備左留位費)。

其實最令我印象好既地方係校長既對話,同埋佢自己親自interview,好似以前舊式既幼稚園咁, 校長係會真真正正咁去了解小朋友既情況,集團式既唔會由校長親自主理,全由老師負責。依家佢有埋AM Offer,所以真係一個大水泡。但唔好處既地方,係呢間幼稚園會收好多南亞裔既學生,亦有雙非同新移民;事先聲明,我係唔會歧視佢地,因為晴晴爸同自己都有睇過EDB既學評報告,大部分都係教學方面可以再作改善,呢樣我都覺得冇問題,最令我地需要考慮既,係報告話學校會花較多時間o係南亞裔、雙非同新移民既學生,另本地學童既需要未被兼顧。

其實當晴晴仲係bb既時候,為晴晴搵幼稚園都會prefer愈近屋企愈好,始終唔想咁細個小朋友就要坐咁耐車先返到學,但樓企樓下一間幼稚園都冇 (已經執左笠好幾年),第二近既又係出名commercialize既無學券私校,如果真係要俾錢,希望都搵間口碑好既,所以就算報左in埋都未必會俾晴晴讀 (當然佢地收唔收又係一回事),既然返同區幼稚園都係要坐校車,遠近已經唔太重要 (當然唔會返中西區,雖然中西區有龍校,但真係距離實在係太遠...)。當然都要睇返晴晴黎緊之後既表現係點,黎緊幾個星期都仲會有其他學校既 interview,但只會2揀1,所以,留位費係一定要俾,到時再作考慮

同一日亦去左杏花村啟思交留位費,俾埋申請轉上晝班封信,睇下轉唔轉到啦,晴晴爸其實都幾鍾意間學校,俾佢揀懷恩定啟思,佢一定揀啟思


interview schedule updates:


8/11  寶血
9/11  明我 / 玫瑰崗 / 明慧 (揀1間就算)
16/11 衛理堂 / 聖彼得堂
23/11 合一堂 / 上書房 (可能揀上書房in)
30/11  聖瑪加利大
7/12    真光

2 則留言:

  1. 其實地點真係一大考慮元素呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 但依家1st choice同區o個間都要搭校車, 冇辦法

      刪除