2013年11月24日 星期日

晴晴幼稚園面試-合一堂陳伯宏紀念幼稚園

呢一日有兩間幼稚園interview, 最後冇去到上書房, 一來遠, 二來呢間學校雖然有學券但雜費一年要$5000, 寶血冇學券係$1500半年, 真係好貴, 而且就算有offer都未必會考慮, 所以最後都係去in合一堂, 都係北角區 (半山), 有巴士到 (屋企樓下有巴士站), touch wood要趕接返學放學既話飛的都唔使跳錶, 只係呢間學校有playgroup, 有PN, 所以晴晴既表現除非係好top, 如果唔係都應該幾難有offer, 所以呢次只係俾晴晴當玩咁去interview, 本來都唔想去, 係晴晴爸話既然都俾左錢咪去行下囉....

plan最遲9點9要出到門口, 點知, 我家大小姐, 又hea爆枝奶, 仲要飲飲下開大, 見到起身有聲咳, 仲要食埋藥先出得門口, 落到樓下已經係9點11, 都係o個句, 等極都冇車, 邊等邊行, 等左10分鐘先有的士, 去到學校剛好10點3, 去到reception我就排隊俾$登記, 婆婆就跟全住晴晴玩 (有兩座滑梯, 有車車, 晴晴應該都玩得幾開心) 但我地應該已經係遲左一batch, 去到要等下一輪先有得in, 我諗都等左有15-20分鐘, 頭兩batch既小朋友上左去interview之後就只係剩返一班playgroup小朋友同我地 (仲有早我地一分鐘到既一家人), 到playgroup小朋友去學室上堂, 就得返小貓幾隻, 等既呢段時間陸續有小朋友到, 愈來愈多小朋友, 晴晴開始要 "宣示主權", 霸晒滑梯唔俾其他小朋友玩啦, 總之真係O晒嘴, 最後玩到可以排隊上班房時好彩都肯離開 (冇好似上次o係寶血時咁樣....)

一batch有8個小朋友, 先上教堂聽校長講talk, 交問卷俾校長 (其實我覺得呢個安排都幾好, 家長可以知道學校既重點係咩, 同埋呢個學長都好好人), 好彩晴晴都好有耐性, 有時仲會唱歌自娛 (突然聽到佢唱twinkle little star我先知晴晴新學左呢首歌囉... 仲要唱得幾清楚), 所以都算好乖... 聽完talk, 再落返樓下班房group interview

小朋友圍圈坐, 家長陪埋一齊, 先唱兩首歌, 做動作, 但晴晴唔肯做, 仲要冇乜心機咁... 我問晴晴點解唔做動作呀, 佢話唔識唱歌呀.... (所以連動作都唔想做 @@"), 唱完歌就同公仔握握手(好似衛理堂咁), 握完就玩接波同推返個波俾老師, 然後就一老師對一小朋友餵公仔食野飲水抹嘴, 完成晒就拍手, 再唱多兩隻歌就完... 晴晴in得麻麻, 應該係咁多次interview最麻麻既一次... 

其實in既過程真係唔耐囉... 但等既時間耐, 仲加埋聽talk, 如果想趕下一轉interview就真係唔使諗, 之後等巴士返屋企又等左成15分鐘先有車, 返到屋企已經係12點幾... 所以咁多個interview最攰同最花時間既係呢一轉囉...

呢間學生要等兩個月先知結果, 即係可以唔使諗, 到時先再算...

辛苦晴晴喇!

沒有留言:

張貼留言