2014年12月21日 星期日

大喊包

尋日一揍二, 住隔離既表姐一聽到晴晴起身已經拍門要黎玩, 兩個小朋友係就係玩得不亦樂乎, 但要嘈起上黎都好大獲, 唔係大家玩既野唔一樣 (晴晴係都要表姐陪佢玩同一樣既野, 但表姐玩兩野已經想玩第二樣, 晴晴又唔制...), 就係大家爭同一樣既玩具玩, 唔係同顏色既積木, 就係煮飯仔同一隻煎pan... 到lunch時各自返屋企食飯, 表姐唔係好想走, 晴晴突然講左一句, "你阻住晴晴食飯喇...."  O晒嘴

到食完飯表姐又過左黎玩, 今次玩玩下仲開拖, 用積木互片, 總之就係嘈到飛起, 當然呢一整日晴晴都喊左好多次, 每一次唔鍾意就喊

到黃昏要沖涼時又唔聽我話, 俾我鬧, 但仲要俾佢打左一下, o個一下真係嬲到出晒煙, 但冇再同佢嘈, 亦冇再打返佢, 係唔睬佢, 搞掂晒抱返佢出廳我就沒收晒所有玩具, 當然晴晴又喊過, 但我一直冇理到佢, 喊到由toilet出返廳都仲係喊, 喊到婆婆返黎食飯因為呢個大靠山返左黎而收晒聲仲唔理我tim

好啦, 都夜晚o係隔離食完飯, 要交換禮物, 拎到返屋企已經第一時間要我拆晒俾佢玩, 但佢仍然心思思放左o係聖誕樹o個份禮物, 佢以為當送左俾表姐o個份送走左既時候佢亦都可以拆埋自己o個份, 但因為當時已經夜, 而且睇得佢係好眼瞓, 本打算一返到屋企就俾奶佢飲後就夾佢入房瞓, 所以點都唔俾佢咁做, 佢就一直喊, 喊到唔肯收聲, 有時喊到累要抖一抖就玩同表姐交換返黎o個set Lego, 玩到咁上下抖夠又大喊過, 前前後後已經喊左5,6,7,8次, 到最後爸爸放到工返黎就自動收聲, 因為佢知道爸爸講過唔會俾佢提早拆禮物

到最後臨瞓前晴晴係喊到雙眼腫晒.....而且已經攰到放盡晒電, 所以好快就瞓著左, 點知瞓唔夠一粒鐘就發惡夢喊醒左, 又爆喊過, 點氹都唔收聲, 乜都扭, 又係要爸爸收拾殘局

日抖喊得多真係好大獲, 所以我都唔係太想佢地兩老表玩得太埋同成日一齊玩, 怕左....

沒有留言:

張貼留言