2014年2月8日 星期六

K1的最後interview + 第一次參加爸爸公司的春茗

呢一日既天氣真係麻麻, 開始轉涼, 陰天再加上落毛毛雨, 真係唔多想出街

可幸今日既interview時間係下晝3點50分, 岩晒呢個起晏身加食飯慢吞吞既baby, 但最後都要飛的先趕到...

呢間被譽為神級學校既其中一間, 其實只係俾晴晴試下, 因為interview只限小朋友自己入課室同老師傾計同玩 (但排隊期間都有遇到o的唔友善既家長, 不過算了吧....), 同晴晴o係有蓋操場排隊時都幾大風, 好彩都有同晴晴著晒厚衫, 等既時間晴晴又係見到個滑梯又要玩, 係不停咁重覆左好多次, 當時勁驚晴晴會扭計, 好彩最後都好乖, 等左15分鐘左右就入去登記班房證記, 之後就上1樓waiting room, 呢個時間家長仲可以陪小朋友一齊, 其間老師都有問每個小朋友叫咩野名, 問邊個帶黎interview呀... 晴晴都肯答(可能心情好...), 到之後要交封interview letter俾晴晴, 一個跟一個咁入班房, 家長就o係走廊等, 等左唔夠5分鐘就見o的一隻隻鴨仔拎住張紙走出班房 (當時個情景真係好搞笑好得意), 至於考乜真係唔知, 無論我點問晴晴, 佢都唔係好答我... 不過都好proud of晴晴冇扭計, 可能有其他小朋友一齊, 而且覺得學校個安排真係幾好, 根本冇時間俾小朋友去諗冇家長陪而扭計 (反應唔切...) 由出門口到返到屋企都係一個鐘左右 (返黎我地慢慢行去巴士站, 晴晴又肯自己行, 幾好...)

返到屋企就沖涼食飯, 又扭左一輪計, 最後搞到成6點半先出到門口, 由北角出發去青衣城食晴晴爸爸公司host既春茗 (結左婚後我每年都要被迫出席, 次次都係撞岩屋企人團拜+打邊爐, 搞到我好多年都冇去...), 仲要as request帶埋晴晴去, 對我黎講真係好Q遠, 就算有地鐵都係成粒鐘先到... 今次都唔例外, 晴晴坐車途中瞓著左, 瞓到開席先醒, 好多晴晴爸爸既同事都黎同晴晴say hi, 但晴晴好明顯個樣仲係不在狀態, 10問9唔應, 仲要有另一個同事既"公子"(5歲)係咁走埋黎搵晴晴, 真係好煩呀! 好明顯我唔係好prefer呢類型既男仔做我既女婿囉!! 晴晴用ipad睇緊喜羊羊又走埋黎睇, 仲要挨晒埋黎, 仲要郁手搞晴晴部ipad, 晴晴自己搞佢又唔俾 (真係郁手郁腳!!!) 好心佢既父母唔該教下佢位公子啦, 到搭地鐵時又撞到佢地, 呢位公子仲飛禽大咬咁走埋黎掃晴晴個肚dum!! 真係冇家教呀!!! 今次第一次見我真係毫無防避, touch wood下次仲未被迫黎你估我會唔會仲對佢客氣囉!!

anyway, 晴晴呢一晚既表現尚算唔錯, 又肯自己食野, 到去出去台前逗利是都唔怕羞, 肯講自己叫咩野名同幾多歲, 真係好surprise呀! 仲逗左唔少利是, 當然呢一晚搞到好夜先返到屋企, 晴晴要睇埋Music Station (邊唱邊跳舞) 先肯瞓, 真係暈.....

沒有留言:

張貼留言