2014年2月3日 星期一

農曆年假期

今年農厝年要留守香港, 冇得返中山, 舅父舅母同小喬返左中山過年, 真係好悶囉....
基本上家務真係做到冇停手, 慶幸年三十當日突然有得放早, 提早收爐, 拿拿聲去街市買定餸, 買埋手信送禮, 返到屋企開始做埋未完成既大掃除, 洗埋碗, 清理埋個企缸既黑邊, 本來想拎埋張羊仔地毯乾洗點知屋企樓下兩間洗衣鋪已經收爐, 返到婆婆度已經係7點...
食完飯返屋企, 醒起未換壞左既燈泡, 又要走落樓下買, 搞掂後又要洗埋機衫, 等晴晴瞓著左就開始收衫"浪"衫, 掛過年裝飾, 仲有封利是, 一整晚都冇停過手, 真係由年尾忙到年頭囉... 
第二朝年初一, 10點就整醒晴晴, 開始出發拜年, 第一站去晴晴姑婆屋企, 之後再返爺爺嫲嫲屋企拜年, 今年免役唔使入大埔, 所以下晝已經可以返我婆婆度拜年, 是日晴晴逗左唔少利是,每次逗完利是晴晴都會主動俾我地放入佢個企鵝背囊度, 都識得請請講新年快樂
Image
年初一, 換好晒新衫, 但仲要邊食奶邊玩全盒....

年初二, 呢一日都係返柴灣, 但可以唔使太早返去, 煮左飯俾晴晴食左先出發, 出發時入lift見到有人, 晴晴竟然同佢講新年快樂, 仲逗左封利是.... 返到柴灣冇幾耐就俾爺爺抱左出去買玩具 (但盒玩具看來未係好岩晴晴玩囉... =.=) 過程唔多講, 因為唔係太開心 (一來晴晴又跌倒整損左右邊膝頭, 二來唔知點解佢地o的大人個個都係咁, 又要拖但又唔理個小朋友行成點...).... 最後食完飯就返屋企休息, 晴晴回程時o係巴士上瞓著左, 返到屋企仲係咁瞓, 點整都唔醒, 但未沖涼又未洗傷口, 最後唔理咁多除左條襪褲洗傷口太痛, 整醒左晴晴, 當然因為咁唔肯沖涼又扭左一大餐....呢一日既利是進帳都唔少~~
Image
年初二, 臨出門口前好合作地擺埋pose影相

年初三, 是日返我娘家拜年, 晴晴出世到依家都未返過去, 好多野都唔同晒, 又起緊地鐵, 晴晴只係有少少暈車浪, so far都ok, 晴晴又肯跟公公落樓交更, 仲逗左利是, 之後公公載我地返婆婆度, 咁又一日... 是日仍有利是進帳
年初四, 假期既最後一日, 晴晴瞓到11點先醒, 之後食奶換衫, 等埋晴晴婆婆就返晴晴太婆屋企, 是日我要幫我姨寫appraisal... 寫成3x份, 晴晴又不時扭計, 飯又食得唔好, 我又一整日都冇乜點陪晴晴玩, 呢一日假期真係好掃慶... 返到屋企, 晴晴又唔聽話, 唔肯換衫, 除左面衫就周圍走, 最後又打晒噴嚏, 真係暈... 晴晴呢一日咳多左, 緊係啦, 由初一起係咁食腰果同朱古力, 我真係暈得囉....
最後, 初五開工, 要到4月先有假期....

沒有留言:

張貼留言