2014年12月18日 星期四

家中有女初長成

"家中有女初長成"   呢一句真係好應景

17至19號係晴晴間幼稚園一連3日既聖誕表演, 分晒唔同班唔同時段, 晴晴班係尋日上晝第一個slot, 可以比平時晏少少起身同返學, 但都搞到差o的遲到, 仲要連一早突登買定要黎上台表演著既白色波鞋都唔記得左帶, 當下真係灰左

原來好多家長一早o係學校門口排隊等開門務求要坐到禮堂最前排位置睇小朋友表演同影相, 我地今次真係棋差一著了, 我地去到禮堂時已經得返後排位置, 影唔到靚相, 但好彩都睇得好清楚, 靚相就唯有等學校安排

見到晴晴跟住成班小朋友一齊上台, 個樣好得意, 動作又做到亂晒, 人地未做佢已經做先, 見到佢上台個樣已經覺得好感動, 諗返起呢個人仔, 由一舊小粉團, 好乖咁任我舞, 依家識行識走識駁嘴, 仲上台表演, 真係好難想像, o係屋企望住佢覺得都仲係一個bb仔, 出到去就似返一個小朋友, 大個喇, 唔再係baby, 會開始愈來愈獨立, 愈來愈少依賴屋企人, 所以真係盡量唔會放棄任何一個可以俾我管接管送既機會, 就算朝早返工會遲到, 都要帶埋個女等佢上左校車我先返工, 話咁快幼稚園K1已經返左3個月 (雖然10月份大部份時間都冇返學, 數埋只係返左4日學....), 真係轉眼間就過....

放左學後就返屋企食埋午飯再出去買聖誕禮物, 其中一個task係要同個女影一年一度既聖誕相

因為凍, 唔想周圍走, 近近地太古城就算, 點知今年個佈置真係好令人失望, 而晴晴就因為對個佈置毫無興趣, 而且個心已經向住買聖誕禮物呢件事, 所以真係冇乜點影, 影左一千零一張 (都冇睇影得好唔好...)

我就好失望, 晴晴就搵到佢好心愛既麵包超人個藍精靈毛公仔同埋個斜背手袋, 仲鍾意到唔要小白兔同小狗陪佢瞓, 同一位置已俾藍精靈取代左... 

同埋佢揀左一副lego公主城堡 (佢真係好鍾意呢set lego, 點都要買返呢一盒, 問佢要唔要其他如煮飯仔廚房, 佢話唔要, 因為已經有喇!! 好surprise佢會識得咁講...), 另一樣佢都好想要既係一個好colourful既玩具琴仔但佢唔會話屋企已經有而唔使買多一個囉....  爸爸問佢要邊一樣, 晴晴就話兩樣都要 (我聽到佢呢句自己就覺得好好笑!!) 最後爸爸要佢揀要lego定琴, 佢就放低個琴 (仲同個琴byebye話下次再買返你 @@"), 但返到屋企已經急不及待想要拆左盒lego, 爸爸唔俾, 真係慘慘豬, 每次有機會就想借o的二搣爛張花紙, 但都俾我貼返, 又成日問我過年未, 因為佢要玩2015年麵包超人月厝上面既sticker XDDD


沒有留言:

張貼留言