2013年11月12日 星期二

晴晴幼稚園interview - 第四仗

星期六有3個interview:

明我 - 11:00am
玫瑰崗 - 2:00pm
明慧 - 4:00pm

較早前有考慮3揀2,因為時間上安排ok,但見晴晴好返冇耐,又唔想咁頻撲,最後只為晴晴揀1間interview就算,反正呢3間學校報黎只係俾晴晴玩下,唔係心目中杯茶

晴晴爸細時都係讀明我畢業,好早以前開始計劃報幼稚園時,佢要求呢間一定要報,其他既佢冇意見。

好啦, 當日,晴晴好準時起身,飲奶又快,本來真係大把時間,點知,有人只顧去toilet (仲要記錯時間,已經講左好多次係11點,佢竟然以為係11點先出門口!!);另邊廂晴晴突然發脾氣唔肯換衫 (唔肯除身上面著緊既angry bird t-shirt),亦唔肯食藥,當時我真係緊張得要命,時間一分一分咁過,又有人大安旨意一落街就截到的士,最後,我地10點50分出門口,由屋企樓下行到街尾都搵唔到一架的士,當時仲諗,要唔要更改計劃改去兩點玫瑰崗o個場,後來都係照原定計劃,11點上到車,一上到車就打去學校話遲少少,終於11點10分前到達。

到去學校,先去reception接返之前交既表格,又派左個籌 (跟籌interview,所以遲左都冇所謂,好彩), 先o係個好大既班房等,到叫number時就只可以一個家長陪同前往另一個遊戲室班房玩,每次大約叫5個小朋友,晴晴入到去已經自己搵位坐, 自己玩玩具,佢好鍾意個茶壺,就算玩緊其實玩具,佢都要keep住個茶壺,有一個男仔走埋黎想玩,晴晴一手就攞返個茶壺,連兩隻杯都攞埋,及後有另一個男仔問晴晴可唔可以借俾佢玩時,佢擰頭唔肯.....

玩到再叫number就入另一間房同老師interview,班房有1x組interview,每組有兩位老師做interviewer,去到先問晴晴叫咩野名,之後就問佢眼睛o係邊,媽媽個鼻o係邊,再俾隻入形狀既龜龜佢玩,晴晴都有同一款玩具,所以佢都唔想睇老師示範就已經伸手要拎黎玩,唯有拑住晴晴叫佢唔好咁心急,等老師講完先玩.... 玩左兩次;之後老師俾左一枝牙刷同紅色波晴晴,問佢係咩黎,晴晴話個波係apply (=.=  因為個波都幾大個同埋係紅色,佢好鍾意將紅色既野都叫apple....),之後老師就叫晴晴俾返呢兩樣野佢;再黎砌併圖,因為未玩過,晴晴今次好留心老師做既示範,都ok做到;最後就係老師看圖講左個故仔俾晴晴聽,聽完就要答問題,圖中有4格,第一格係爸爸媽媽同晴晴,晴晴帶左生日帽,第二格好似係有個生日蛋糕 (已經唔係好記得),第三格係晴晴拎住隻玩具熊仔 (生日禮物),第四格好似係食物黎 (唔係好記得),講完晒,老師拎左兩個人物出黎,一個係晴晴,一個係爸爸,老師問到底係邊個生日會呀... (嘩.... 使唔使咁難呀....),晴晴指晒兩個人,仲講埋一個係晴晴,一個係爸爸.... 之後老師再問多一次,我又俾少少提示,最後晴晴指到係個女仔問生日會... 問完就再排隊等見校長....

我初時以為一個校長見,點知原來係有兩位,以為係單對單問野,點知又唔係,有個感覺係,校長係負責收返份form,同埋係咁2問下小朋友野,呢個時候,晴晴已經開始不耐煩,開始問想玩滑梯,我都覺得好慘,明明黎學校係有滑梯玩,點解到依家仲未有得玩.... 晴晴覺得我已經satisfy唔到佢,開始想扭計,唯有俾張form佢叫佢陣間俾校長,點知..... 點知晴晴竟然搣左張相出黎!!!!! 唉... 點算呢,真係O晒嘴 ,又不斷咁氹佢話等見埋校長就有得玩滑梯,仲有玩具拎架,拎埋就得架喇..... 所以.... 到我地見校長時,晴晴已經伸手去攞,都未有同校長傾計同批准.... 真係shit.... 咁校長唯有由得佢拎,仲問晴晴拎左架咩野色既車車.... 都冇好似前面既小朋友咁問得咁多 (只係我地相對地短....),淨係問家長(我)有冇咩野問題想問... 我咪問我個小朋友冇讀過playgroup,會唔會俾好多麻煩老師架.... 怕晴晴成日都俾老師投訴

其實成個流程都in得幾快,但用咩野黎做準則去收生,真係唔清楚,同埋問既野都俾我expect既深,但發覺晴晴既表現都仲唔錯,未接觸過既野佢都算係handle到,至於聽故事答問題,我覺得對晴晴黎講真係太深,佢應該仲未去到可以分析呢個階段,始終仲咁細個,應該由得佢自己發展啦,亦都冇擔心過輸在起跑線上呢樣野,行行出狀員,最緊要係知道自己想點 (有目標) 同肯自己去take action! 呢樣野,真係冇得迫....

remaining interviews:

16/11 衛理堂 / 聖彼得堂
23/11 合一堂 / 上書房 (可能揀上書房in)
30/11  聖瑪加利大

7/12    真光

2 則留言:

  1. 睇到都嚇一跳. 咁快要分析故事, 聽到都怕怕~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 但原來已經唔算係最深... 我聽有o的出名既學校考聽故事再跟老師做手勢、又問Crayons有咩野用途..... 真係O晒嘴

      刪除