2013年11月8日 星期五

晴晴幼稚園interview - 第三仗

今次係去跑馬地寶血幼稚園。本來學校只係得11月2號一日interview,晴晴當時病左,發燒,所以唔去,同日我地一早打返學校問會唔會可以安排到另一日補返interview,仲連email都sent埋。當時其實我最關心晴晴既健康狀況,每次晴晴病、發燒,我都會好擔心,真係幾日冇得瞓。

到左星期一,我打返學校問收唔收到我地既email,接電話既女士就話已經記得左晴晴既資料,而且呢個情況下要求補interview既考生唔只晴晴一個,佢地會每個candidate review再通知能唔能夠安排到,等到下晝就收到學校電話,可以俾晴晴11月8號星期五下晝兩點半返學校interview,當時係好開心,但諗諗下,考生備忘有寫獲取錄考生會o係14號收到信,咁即係其實2號o個日既interview都應該收左大部份考生,聽聞佢地收到1000份form, 上晝+下晝班只係得200個位,所以都估考到既機會唔會太大, 只係還個心願, 俾晴晴試下, 同埋俾佢玩下學校既滑梯 (有3條滑梯),校舍既活動空間夠大,班房又有足夠既窗,環境真係好好

interview當日我同晴晴爸都請左假,餵晴晴食左大半碗字母粉,著埋衫就出發,出發時打的,2點左右就到,之後愈來愈多小朋友到達,唔止晴晴一個candidate,等左一陣 (待下午班同學完成午會)就安排小朋友們o係playground玩 (基本上晴晴一入到學校已經想周圍走),晴晴自己周圍行,玩左好幾轉唔同既滑梯,有一個佢最鍾意玩,當有其他小朋友想黎玩既時候,佢竟然好焦急咁走埋去話唔俾人玩 (佢會講:晴晴架, 唔俾) ,唔知老師有冇聽到 =.=

玩左一陣, 開始叫名,晴晴唔肯入去,企左o係度,係都要繼續玩滑梯,之後仲喊埋! 唯有急急腳抱晴晴入班課.... 入到去, 課室中間有一張play mat,上面放左好多積木,班房周圍分別放左幾組檯同櫈,先請小朋友自己自由o係play mat上面玩, 家長只可以坐另一邊睇住小朋友玩,晴晴入到去已經唔再喊, 見到有新野玩佢已經自己走埋去坐低玩, 初時佢專揀圓柱型既積木玩疊高,冇幾耐突然有另一個肥仔走埋去將佢自己o個舊積木放o係晴晴積木上面,晴晴之後又搵多幾舊交俾呢個肥仔,諗住一齊玩,點知,呢個肥仔竟然掉走晒晴晴俾佢既積木,晴晴當時成個人呆左,佢個樣係唔知點俾反應,之後佢就自己玩,冇理其他人。

玩到咁上下,5位老師分別搵小朋友進行單對單interview,老師走埋晴晴度,晴晴初時唔理老師,老師問佢咩野名,係唔係晴晴呀,晴晴唔答,最後真係要我半推半就咁拖晴晴埋位interview。老師首先問佢叫咩野名,之後俾個公仔佢, 請佢指公仔既眼同嘴,然後叫晴晴揭書,點知老師都未問書既內容,晴晴已經好快咁揭本書仔,老師要由頭再揭過問佢呢o的係咩呀 (有蘋果,香蕉,提子,船,兔仔),晴晴將香蕉講左做辣椒!! 唔知老師聽唔聽到.... 之後再俾一藍益智玩具俾晴晴玩,連我自己都未見過,晴晴唔識玩,淨係拎一兩個上手玩,老師就教佢玩其中一樣,砌完就拆返出黎,完成後老師送左一隻上鏈豬豬俾晴晴, 老師仲同晴晴玩左一陣,氹到晴晴o係到傻笑,但晴晴o係interview中間成日都想走開位,而且周圍都好嘈,in in下之前個肥仔突然又走埋黎晴晴度囉... 真係O晒嘴...

問完小朋友到問家長,問小朋友平時邊個揍,家長每日會唔會有足夠時間陪小朋友玩,婆婆平時會唔會帶晴晴去公園玩,但就冇問點解想讀呢間學校,老師再問晴晴鍾唔鍾意去公園玩呀,晴晴竟然答唔鍾意!! 我最佢你平時唔係好鍾意玩滑梯咩? 佢話唔鍾意!! 呢次真係到我呆左囉.... 到in完, 要出班房, 晴晴又唔肯,又要o係play mat就玩積木,本來唔得,因為仲有下一批小朋友入黎interview,老師最後話玩多一陣啦... 咁,最後我氹晴晴玩多幾個就要走喇,好彩佢都聽話

到我地出返去playground,剛巧係幼稚園學生止緊堂, 晴晴最愛玩既滑梯玩唔到,因為會阻住學生上堂, 我叫晴晴不如轉玩另一個啦,但佢唔肯,係都要等,最後因為唔知要等多幾耐,索性抱走晴晴,結果又係喊到唔收聲。

回程因為時間冇咁趕,可以搭巴士返屋企,晴晴o係巴士度瞓左一陣,返到屋企已經係4點鐘。

唔理結果係點,算啦,都係一個機會,又俾晴晴玩下,每次見晴晴interview都會睇到好多平時唔會察覺既野,見到晴晴既表現都會令我喜出望外,好surprise,晴晴又長大左喇! 

沒有留言:

張貼留言