2011年5月16日 星期一

出世喇 (Part 2)



入左產房之後, 駁埋機, 老公陪住, 愈來愈痛, 差o的連行都行唔到, 腳冇晒力咁, 睇電視都冇晒心機, 姑娘見我痛到冇晒表情, 叫我打止痛針, 話唔痛係生唔到b, 而且我痛既時候bb一樣都會好辛苦, 有排都未生得, 打枝針訓下抖下好過, 打完針之後真係訓著左, 雖然痛但感覺上已經relief左好多, 訓下訓咁又見到醫生黎睇我, 見我都係開得唔多, 就開始落藥催生, 話點都會今日內生b, 因為穿左水廿四小時內都仲係安全既... 到醫生走左之後, 已經痛到頂唔順, 又feel到BB好似係咁頂出黎, 姑娘每次check完, 都係話, 痛到最勁既時候只係開得5度, 唔係大痛既時候得返3度, 真係救晒命, 如事者, 痛到下晝5點幾, 剛好穿左水已經12個鐘, 自己好驚bb會有事, 又郁少左, 聞左唔知幾多樽笑氣都冇用 (聞完個人係wing, 但一樣係痛....), 最後都係揀開刀, 好彩排到7點鐘有位, 如果唔係, 就要等到夜晚11點先再有手術室... (心諗, 到時可能都唔使用, 因為應該都會生左喇啩.....)

姑娘推我去緊手術室, 不斷有人問我叫咩野名, 幾歲, id card number, 仲要係問左3-4次, 真係痛到冇力冇氣去答, 入到去, 仲要等醫生到, 當時我痛到同姑娘講, 不如你一野打暈我算啦....姑娘就話唔得呀, 一定要等醫生到先可以開始, 會對bb有危險咁.... 等呀等, 等到終於聽到醫生把聲, 心諗, 唉, 終於都甩難喇....

由訓著到有返知覺, feel到係有人同我著緊褲, 慢慢都開始醒, 姑娘推我出手術室冇耐就見到老公等緊我....其實已經唔係好記得問過佢o的乜野, 淨係知佢幫唔到我影bb出世既第一個樣, 因為我部iphone已經冇晒電.... (!@#$$%^), 所以, bb出世成晚我都未見過.... 生完返到番自己張床已經係7點幾8點, 講唔到野, 淨係feel到個肚細左, 訓到半夜醒左, 好暈, 唔知個bb咩野樣...淨係知bb有7磅6安士重, 真係嚇我一跳, 之前產檢醫生估計都係頂多7磅啦咁.... 咁自己重左40磅都係值得既....

成個過程, 淨係得個痛字, 好可惜唔能夠第一眼見到自己個女出世個樣係點....

沒有留言:

張貼留言