2011年5月19日 星期四

爸爸既倒模~~


第二朝好早就醒左, 好多個嬸嬸推左車入左黎做清潔, 其中一個黎想幫我抹面抹身, 我驚到即刻話唔使, 淨係俾水我飲就得 =.=

冇幾耐我爸都黎左睇我, 佢應該係剛交更, 又黎睇下bb, 因為bb出世o個時已經過左探b時間, 而且剛出世又要訓4個鐘暖箱, 基本上除左老公見過個b之外 (老公o係手術室門口等我, 見到姑娘抱住剛出世既b出黎, 佢就一齊跟埋去產房度, 佢話, o係架lift度o個時bb有開過眼望一望佢喎....), 未有人見過....

之後老公又黎左, 當時已經差唔多10點, 可以睇b, 但我未落得床, 所以叫佢影相俾我睇...

咦, 點解個頭仔後面咁厚既?! 嘩, 個樣同老公一模一樣!!! 仲要係咁訓.... =.=

又唔知過左幾耐, 有個姑娘推住架bb車入黎, 原來係帶bb俾我睇呀!!!! 仲可以抱住tim!!! 當時個感覺係, 咦, 咁cool既? 一眼都唔望下我, 淨係訓.... 抱左都唔夠一陣又俾姑娘帶返去育嬰房...



過左一陣, 醫生黎巡房, 話等除左尿袋就可以落床行下, 仲可以去育嬰房餵奶tim! 但我都等左好耐好耐先有姑娘黎幫我搞掂, 等到差唔多下晝先有得去餵奶, 一日4次; 入到去, check手帶, 等左一陣姑娘就抱左我個b出黎, 一睇就佢呢個係我個女, 一定唔會搞錯.... 望住佢就好似望住老公一樣!!! 跟手姑娘就俾左枝奶我, 好似之前都有餵過bb飲奶, 就膽粗粗咁落手... 仲"託"住bb個下巴掃風.... o個下真係驚驚... 試多一兩次又冇乜野, bb有時食到唔停, 有時食少少就頂返出黎唔食, 真係估佢唔到

另外每晚7點鐘都係親子時間, 爸爸媽媽可以一齊入去同bb玩 (玩咩丫, 其實咪又係抱b影相又欣賞...)

如是者, 4日3夜既時間就係咁過去, 每朝7點起身等食早餐之後去餵奶, last一日就係等醫生巡完房交單俾accounts計數, 等找數先可以一手交一手換返個人仔俾我地....

承為 $6x,xxx大元~~~ =.=

沒有留言:

張貼留言