2011年5月19日 星期四

返屋企喇!


頭尾住左4日醫院, 第4日出得院返屋企.... 醫生問我要唔要住多幾日, 真係多謝晒, 成間房都係大陸人, 仲要當間房係酒店, 佢地生完仲可以晚晚開大大聲睇電視, 唔通真係唔使訓唔使休息... 所以走得都走, 最想快快手抱b返屋企....

等左好耐, 等醫生巡完晒房再等會計部出單, 到找晒數拎住張單去bb房"提貨", 真係花好長好長時間, 等呀等, 終於都叫我個名, 入到去, bb已經著好晒我帶俾佢既衫 (o的衫好大件, 連張包被又好似勁大張咁...@@"), 姑娘交帶埋呢幾日bb食左幾多安奶, 幾時餵過奶, 同俾晒所有bb既資料我, 就抱俾我帶返屋企....

返到屋企, 陪月姨姨已經煮好飯俾我, 放低b落床仔後, 我就食飯, 陪月姨姨就開始照顧bb, 好彩係第一日, o的長老個個都返晒自己屋企, 我終於都有得抖下...

bb返到屋企飲既第一餐奶飲到3安, 好開心! 而且成日訓, 冇乜點醒, 一到除衫沖涼就喊得好淒涼, 真係慘....

而我媽由今日開始會黎我屋企住, 幫手照顧bb...

ZZzzzzZZZzzzzz~~~

沒有留言:

張貼留言