2011年5月16日 星期一

出世喇 (Part 1)


臨天光時份先入醫院, 真係好冷清, 冷氣好凍, 又冇乜人, 最衰就係唔記得同姑娘講唔要同一陸人一間房, 因為當時我淨係諗住幾時生B....

做左好簡單既檢查, 開左1度, (心諗, 咦, 最遲下晝3點幾應該生完啦...), 點知血壓高...

 姑娘係咁問我之前做產檢既時候係唔係咁架, 我話唔係喎, 次次都好正常架... 之後就安排我入病房, 因為當時未夠6點, 最早都要9點先有得入病房陪住, 所以老公就o係出面大堂等, 當時我又凍又痛又唔舒服, feel到o的水仲係咁流, 搞到成件衫都濕左大半, 感覺好唔舒服... 訓下等下, 大約15分鐘左右又痛一次, 心諗, 幾時先等到醫生黎睇我架....

終於捱到9點幾, 老公買左早餐黎, 但我真係食唔落, 心諗, 如果真係要開刀, 就更加唔食得野, 一邊睇NBA Play-Off, 希望分散精神, 等到10點幾, 醫生終於都到, 要行出去護士站做檢查, 心諗, 都痛左5粒鐘, 應該都開到3-4度掛, 點知....真係晴天霹靂, 醫生話只係開左2度, B個頭仔同係好高... 下, 唔係呀, 咁點算呀... 之後就安排左我入產房等同埋駁機, 醫生話佢下晝會再黎睇下我... 入到產房冇耐, 都仲可以有心機睇電視, 又同老公傾下計, 點知已經愈來愈痛... 痛到出唔到聲, 都只係開左3度, 姑娘叫我不如打止痛針啦, 因為我辛苦時BB都會辛苦, 而且應該仲有排先生得, 叫我打左針休息下好過.... 不過打左針又真係冇咁痛, 而且仲訓著左....





訓到暈暈地既時候, 醫生黎左, 睇完o的數據, 都話仲有排, 再幫我落催生藥, 再等到今晚睇下點.... (救命呀...!!)

沒有留言:

張貼留言