2014年9月10日 星期三

K1開學了

放了一星期長假, 為了陪晴晴開學, 帶佢返學放學, 陪佢上左兩日堂, 之後就要自己上堂了

做FTM呢一個星期真係好開心, 開心既時間係過得最快, 真係好想自己帶女返學放學全天候照顧....

返學第1日, 只需於9am至11am返到課室取書包校服就ok, 9點9出門口搭巴士但遇上塞車, 最後10點20分左右落車, 晴晴全程自己行, 由巴士站行去學校仲要行條長斜路, 再爬上4層樓樓梯先去到自己個班房, 真係唔能夠想像呢個小朋友咁有耐力... 仲要自己背住個小背包

因為好晏先去到, 老師俾左一大堆通告我地, 仲有書包同校服, 晴晴就自己玩, 冇幾耐就要散水, 之後我地返左舅公屋企食lunch, 再返利東煮晚飯, 晴晴仲食左一大碗炒飯... 10點未夠就瞓著

第2同第3日, 返9放9點9, 媽媽陪上堂, 全程自己搞掂, 我只係企埋一二邊睇住佢, 因為仲係適應階段, 呢兩日會分3個slot返學, 數過呢個slot有19位小朋友, 大部分都係學校既N班升上黎, 所以佢地都好熟悉o係課室活動既規矩, 相對晴晴要多o的時間熟習, 有時會到佢既不安, 但佢冇喊, 只會靜靜咁望下其他小朋友做乜, 佢就會跟住做, 呢兩日老師會分兩批小朋友進行活動, 有唱遊, 玩樂器, 聽故事, 做勞作, 又影左張相留念咁, 時間過得快又輕鬆, 晴晴都話返學好開心

最搞笑係, 老師講緊一個小朋友要開始返學既故仔, 好多小朋友會好active咁舉手講自己點點點, 例如食左咩野早餐, 晴晴都唔會執輸講埋一份, 仲要埋起身... 但最感動係, 唔知講到邊一節, 晴晴突然轉頭望住我, 同我講, "媽媽, 晴晴都會比心機返學架...."  估佢唔到囉...

第4, 5日, 晴晴要自己上堂, 返9放10點15分, 分兩個slot, 即係又多左小朋友一齊返學, 我地只能帶到晴晴去班房門口, 佢要自己入去, 放返本體溫簿入書包, 再放書包上木櫃 (有自己個名同相), 之後就要去洗水間洗手, 晴晴都好獨立, 自己一個冇問題, 都有同我地揮手byebye, 之後我地就去就近茶餐廳hea食早餐, 又周圍行下, 好快又要接放學, 呢兩日晴晴都好叻, 冇喊, 每次接晴晴放學都會話返學好開心, 之後就會拖住我跟住o的同班小朋友行落車站, 話要跟住o的小朋友囉... 完全唔聽人講, O晒嘴, 放左學要求坐電車返舅公度同表姐玩同食lunch, 下午就返屋企準備晚餐同沖涼, 一切都好smooth, 6點沖涼6點半開飯, 8點半飲埋枝奶9點3就會入房準備瞓覺, 所以朝早起身都唔會太難叫醒

9月8號開始就返兩個鐘, 開始一大班人上堂, 其實我好擔心, 始終我要返工, 往後都要婆婆帶返學放學, 有野又問唔到老師, 返工時又會好掛住個女唔知佢點, 希望快o的搬返北角, 咁就可以返工前帶晴晴上校車, 放到工又可以趕返屋企揍返個女... 晴晴比我想像中好好, 其實我冇諗過晴晴返學會唔會喊, 會唔會唔習慣, 都係睇到時先知, 但其他人常說擔心喊唔肯返學呢樣野就真係冇發生過, 我都好proud of晴晴既表現真係十分唔錯, 真係大個女喇...


沒有留言:

張貼留言