2013年12月11日 星期三

2013年的interview完成!!

12月7日星期六, 我同晴晴婆婆仲有晴晴爸都好忙, 為左希望可以排到衛理堂轉上午班, 晴晴婆婆漏夜去學校門口排隊, 之後由晴晴爸接力, 到天光等晴晴婆婆返黎我就出去, 雖然唔知到成唔成功, 但都係盡左力, 交左留位費, 依家唯有等通知

同一日有真光interview, 本來都想in埋上星期六既St Margaret但因為晴晴半夜醒左又經過一輪掙扎先瞓得返, 所以miss左, 最後既真光interview都唔知去定唔去好, 又好想試下, 好彩最後我地一早搞掂晒留位費既野, 連同晴晴朝早起身食奶非常合作, 9點8出門口打的參加10點2既interview

我地去到學校時只食9點11, 成個校園範圍都好多人, 入到學校都未望得清楚個環境, 已經聽到廣播10點20分interview要入去waiting room等, 我心諗, 下, 唔係呀? 咁快既, 所以晴晴都仲未ready已經俾我拖左去排隊等入waiting room...

入到去, 晴晴坐到個人開始發呆, 已經搵目標自娛一番 (指下人地個number plate, 又企下起身, 見佢個人等到好悶咁), 等左都有20分鐘, 就到我地入房interview, 情況有少少似明我, 但呢度就係一間大房, 有9張檯, 每張檯1個老師, 我地係最後入去, 入到去, 老師問晴晴叫咩野名, 唔答, 要我問佢張form上面張相係邊個, 佢先講, 未坐低已經申手玩權上面既積木.... 老師叫佢跟指示搭, 點知佢又唔跟, 要老師stop佢, 再叫晴晴放返原位.... 之後老師拎左本書, 揭其中一頁叫晴晴指出3樣東西, 當然又係唔識, 又要我指俾佢講, 岩岩好我指左3樣野老師已經好快咁收埋本書, 話in完, 送左條魚俾晴晴... 真係快到... 唔識形容, 我地係最後一pair人入去, 但算係最早出返去o個pair, 真係O晒嘴, in完, 晴晴話要去玩學校既滑梯, 但真係太多人, o的家長又唔理其他行過既小朋友, 真係一個唔小心就俾佢地既名貴+硬pang pang既手袋撞到, 所以玩左一陣就帶晴晴走, 同佢講我地返屋企樓下個公園再玩過...

o係屋企樓下個公園玩左半個鐘左右就返屋企食飯, 食完飯岩岩好時間去屋企樓下個醫生度打流感針 (一拮o個下真係爆喊, 好可憐啊!), 返上屋企後沖涼瞓覺, 瞓醒就返爺爺麻麻屋企食飯, 咁就一日了....

so far 2013年既interview已經完成, 除左懷恩有am offer, 啟思, 寶血, 衛理堂 都係pm, 明我又係pm但冇留位, 呢幾間都係有去interview既學校, 晴晴表現真係好好, 冇讀過PN班而有咁多學校收真係好感恩, 所以, 依家要考慮讀邊間好, 邊諗邊等, 睇下邊間最快有通知轉到am啦

沒有留言:

張貼留言