2013年1月2日 星期三

真係嬲到爆!!


文章日期:01/02/2013 05:28 pm
話說尋日帶埋晴晴去太古城行街街, 去Uniqulo睇下有冇野買, 已經見到條好長既人龍等緊排隊俾$, 睇完冇新貨打算走, 行經一個女人, 佢突然向住晴晴咳 (因衰尋日貪新鮮試左條新揹帶係晴晴向前望既...), 真係俾佢嚇親我, 搞到我即刻掉頭走, 我仲講左句嘩, 有冇搞錯咁, 但我冇直接向住呢個女人講, 我行緊既時候佢向住我大聲咁發晒難渣話我好講呢句說話, 仲話我痴線tim! o個刻我真係好想同佢開火, 最好影埋video囉, 有冇睇電話教, 咳式打噴嚏要用紙巾蓋住口鼻, 就算冇都起碼用手啦, 佢冇不特止, 仲要向住個bb咳, 有冇黑心o的呀!! 真係超冇品囉!  希望晴晴冇俾呢個女人傳染到 + 以後超多人既地方打C都唔帶晴晴去!

沒有留言:

張貼留言