2012年11月12日 星期一

又病左....


剛過去的星期六, 帶了晴晴出去剪頭髮, 係第一次, 出世以來頭髮都係稀疏, 得幾條頭毛, 大大下先開始多少少, 係長左, 不過仲係好少頭髮, 之前由婆婆操刀剪過一次, 係咁二修左前額同髮腳

晴晴呢一日都好扭計, 本來plan住11點半食飯仔, 12點半就瞓晏覺, 瞓到3點就起身食奶再出去, 點知, 正當我想抱晴晴入房瞓覺既時候, 麻麻突然間又走左上黎屋企, 搞到晴晴心又野, 唔肯瞓, 所以到3點半出去, o係巴士上就瞓著左, 瞓到剪完頭髮都仲未醒...

由於有$100 Sogo 券, 想順便帶埋晴晴去買對新鞋仔, 點知, 我真係錯了, 可能我好耐好耐都未試過星期六日去銅鑼灣, 真係多人多到我唔敢想像, 地鐵又迫爆, Sogo更加人多, 亦買唔到心水既鞋仔 (太細隻, 著唔夠一陣又唔岩, 而且款式唔岩心水....), 而且真係好多人病, 唔知係唔係因為咁, 第二日晴晴就發燒喇.....

都係我唔好, 唔應該帶晴晴出去, 唉, 今次一燒就燒到38.2, 帶左晴晴去睇醫生, 醫生話都冇乜唔舒服既病徵, 只係睇到喉嚨有少少紅, 可能都係感冒初起, 唯有食住退燒藥, 但食左藥都只係退左少少, 退唔晒, 食左藥就回落返37.6, 食完藥4個鐘左右又燒返, 因為發燒, 又唔敢晴晴著太多衫, 天氣又涼左, 真係好矛盾.... 到零晨4點幾, 仲燒到38.4, 拿拿聲塞pat pat, 又瞓得唔好, 真係好可憐, 最衰都係我呢個做媽媽, 下次真係行太古城都唔要再出銅鑼灣, 都係留返我自己一個去就算

希望晴晴今日退到燒.....

沒有留言:

張貼留言