2012年9月6日 星期四

記事一則


 平日我返工既時候, 我媽會黎我屋企幫我揍晴晴 (以前我返工前會抱晴晴去我婆婆度, 因我家實在太細, 婆婆家大好多, 我媽就會每朝過去), 到傍晚時候會帶埋晴晴返婆婆度食飯, 而我放左工就會返婆婆度, 依埋飯晴晴又沖埋涼就會一齊返自己屋企... 舅父舅母同婆婆住....

3個月前, 我表哥個細女 (大晴晴一年3個月) 要黎香港住, 因為佢係雙非港人, 大陸有新政策唔俾佢住o係自己屋企, 所以比預期提早黎香港生活, 同我婆婆一齊住, 由舅父照顧

呢個晴晴表姊, 初時都冇乜野, 仲好似好識照顧表妹咁, 點知, 呢個小朋友真係愈來愈百厭, 晴晴依家識行, 好多時會走入去舅父間房, 表姊好唔鍾意, 覺得晴晴霸左佢既地方, 開始同晴晴爭/搶玩具, 仲要推佢落地下, 一係就打佢個頭, 試過晴晴拎左佢個水樽, 佢搶返之後仲用個水樽黎扑晴晴囉.... 但舅父舅母一句說話都冇講過, 我亦都怕舅父會唔高興, 所以唯有著我媽同自己小心睇住晴晴....

當然我媽都唔係咁鍾意去婆婆度, 佢prefer連飯都唔過去食, 佢話餵晴晴食飯既時間仲flexible左... 但晴晴爸就想晴晴可以多o的返去, 俾晴晴出下街, 又可以同表姊玩下...

其實我個心係一半一半, 如果表姊唔係成日蝦晴晴, 我都冇乜所謂, 表姊每次犯完案, 舅父舅母都唔會鬧, 最多都係教佢唔可以蝦表妹....  最慘係每次蝦完唔夠一陣又再蝦過.... 一個兩歲既小朋友, 又點會識得錫住得一歲既bb, 而且好多時唔識得用力, 下下咁對晴晴黎講真係一種傷害...

前晚, 表姊突然間用新招對付晴晴, 就係一手手扯晴晴既頭髮!! 晴晴出世都冇乜頭髮, 到依家先叫做厚返少少, 蓋到頭皮... 當時連我自己都反應唔切, 就咁中招, 大人們就拉開表姊 (但表姊當時仲扯住晴晴既頭髮唔放手).... 過左15分鐘左右, 佢突然間走埋晴晴身邊, 今次係用兩隻手囉! 嚇到我即刻放低晒o的野走埋去, 仲打左晴晴爸一下點解唔幫手, 咁近都唔識得俾反應.... 呢個時候, 我就俾人鬧, 話我緊張, 仲話我過份保護個b, 到時佢返幼稚園既時候仲難適應喎!

我當時好嬲, 我嬲, 係因為我並唔係過份保護, 我相信, 如果表姊既親哥哥咁樣蝦佢既話, 我相信呢班大人係一定會出聲囉... 作為媽媽, 見到自己個小b俾人襲擊, 可以冇反應? 讀幼稚園係3歲既事, 咁晴晴係唔係依家就可以入學? 到晴晴讀小學時, 也許佢已經唔受我既保護啦! 依家明明係個大既蝦個細, 唔教好既話, 呢o的咪就係造成將大後去欺凌弱小? 所以我真係好嬲, 咁樣真係未免太過偏心了.....

沒有留言:

張貼留言